7. april 2014

MELANGE NO.1

Pa začnimo.Takole nekako zgleda moj dnevni make up,ko imam preveč prostega časa.No,v bistvu ga nimam, ampak si ga kar vzamem.Vsak dan,po več ur.To se more nehat :D V glavnem, na prvi sliki imam na sebi že "prime and fine-anti red base"(Catrice),puder Bourjois paris,highlighter Revlon-nearly naked.Bronzer za poudarjanje ličnic pa je od Essence-sun club :D 





Ker zaenkrat še ne bom snemala video-v,sem v mojem dragem programu Illustratorju približno narisala,kakšen je postopek tega "look-a":D Rjava senčka je od Kiko-ta(119),Za svetlo senčko sem uporabila kar puder v prahu od Essence,ker ima veliko bleščic.Eyeliner je kupljen kar v H&Mu,hkrati je v tej embalaži eyelinerja tudi črno in sivo senčilo.two in one.woohaaa:D
Moje naravno dolge(da se pohvalim:D)trepalnice pa vsakodnevno mažem z essence-get big lashes maskaro.




Pa prijetno mazanje! :D




1 komentar: